Man får väl se ;)

Ok jag erkänner! Jag är en liten tjockis haha. Eller det är iaf så det känns, glass i frysen och en tårta, självklart står det även en i kylen med. Fast vad ska man säga? Gott är det :D
Får väl se om Hadi kommer hit ikväll.. Han snackar om det men killar, vad ska ma nsäga om dom lixom? Hoppas inte för mkt fören det har hänt. Mycket snack och lite verkstad brukar funkar rätt bra som beskrivning på hur killar fungerar :)
Jag är ju så sjukt sällskapssjuk. Jag gillar inte att vara själv, jag gillar definitivt inte att vara själv och sedan sova själv. En sak om man bor själv men att man har en sovkamrat, jag bor ihop med två tjejer och har ingen sovkamrat ist haha. Lite fel ordning där :P Jag är nog egentligen inte mogen för att slungas ut i den "stora stygga världen". Men det är väl bara ta det som en man eller ja kvinna kanske man ska säga ;)
Idag har det bakas kakor ska jag säga dig. På gesällen kommer det nemligen komma sjusorters kakor på provet. Så jag övar helt enkelt :)
Har även gjrot bottnar och sockerlag tills på måndag.
Sedan har dagen gått lite väl fort tycker jag väl :/ Vi har ju haft arbetsmiljö och hygien samt livsmedelskemi idag med ;)
Om hadi inte kommer ikväll vet jag inte vad jag ska göra, så man får väl se.. Antingen blir det att sitta hemma och bara seeeeeeeeeeega eller får jag väl försöka få med mig någon på något äventyr ;) Jag och Anette ( Mora)

Kommentarer
Postat av: Sessan

Riktigt söt bild gumman! Det beror helt på hur mkt man plåtar och för vem. För stunden plåtar jag väldigt mycket!



Och det är väldigt svårt att hitta en seriös argentur som är riktigt bra, som samtidigt länkar en till en massa större fotograferingar.



Du får allt ta dig & skicka hem några tårtor när jag fyller år tycker jag!! :)

PUSS & KRAM BEA

2008-08-29 @ 16:33:31
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0