Nu har mamsen åkt härifrån :(

Hmm bekymmer bekymmer.. Jag skrev ju tidigare i ett inlägg att jag inte var intresserad utav av Hadi. Fast nu vet jag inte, kanske är det mest att han har en del likheter som ett av mina ex har och att det skrämmer mig. kanske är det att han bryter när han pratar med sina vänner, vilket jag hatar.Kanske är det därför jag inte vill vara intresserad och försöker få mig själv att intala mig det. Jag vet inte riktigt vad det är men något är det. Sedan har han tydligen läst det och började babbla på om sitt ex.. Så varför ska han bli sur på mig? När han säger själv : ett ex är alltid ett ex. Ja det är det men för mig är de oftast irriterande obejkt. Eller njae jag kan ju snacka lite med alden men knappast att jag ringer han bara för att snacka massa skit.. Kanske känner jag att jag inte vill bli intresserad för att han har vissa likheter med mitt ex. Vill inte gå igenom samma sak igen.
Mamma åkte hem för en stund sedan. jag skulle egentligen följt med henne till tåget men glömde busskortet hemma
=( Så fick säga hejdå vid bussen ist. Hon kommer åka ner om två veckor igen för att hämta hem mina saker.. Så då ses vi igen :D Sedan åker jag ju hem helgen efter det och är uppe i 6 veckor.
nu är det iaf rätt hemtrevligt här tycker jag :D Min garderob är fixad så jag bor inte i en kappsäck längre :) Lampan är här och jag har köpt lavendelstrips och lagt i garderoben, har garderobsdörren lite öppet bara för att det blir för stark lukt annars och att min garderob står ju i hallen och där luktade det sopor förut viket det inte gör längre :)
Mina sov sake roch annat är ju också här så nu känner jag mig lite mer hemmastadd :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0