Ont i magen av nervositet.

Åh vad segt klockan går! Ska snart hoppa in i duschen och fixa mig för att sedan dra mig in mot stan för att träffa Erik runt två. Jag har skanat honom så mycket att nu får jag nästan ont i magen av nervositet haha.
Funderar på vad jag ska ha på mig, vädret ser ju lite halft sådär ut, undrar om det är varmt ute. Enligt smhi är det runt 20 grader ute, så då kanske man kan ha jeans linne och pumps? NU tvättas ju alla kläder jag hade med mig till Kroatien så får ta det jag har helt enkelt :)
Fast kanske ska ta mina rosa skor med en vit blomma på? de är så söta :)
ja så pratade jag med Tony igår, nu har han fått för sig att han ska bli sjöman så efter ett ganska vanligt tjaffs mellan oss å kom han fram till att jag är trångsynt och ja, det stämmer nog ibland, jag förstår inte varför vissa gör på ettsätt när jag själv aldrig skulle göra så. Jag skulle aldrig bara få för mig något utan att tänka igenom det. Det roliga i det hela var att han fick ur sig att jag kommer fastna i ett radhus. Jaha? så hemskt tycker inte jag det låter. Hans värsta mardröm verkar vara att leva svensson liv. Eller ja han sa typ 3000 olika saker igår att man förstod ju bara hälften. Det brukar bli så när han och jag tjaffsar då båda har rätt hett temperament. Fats enligt mamma så lär han behöva vara sjöman så han får lite perspektiv och sånt där. Så ja, kanske är det det han behöver? Men jag gilalr ändå inte att han tänker bosätta sig i dalen. Där slumens slum bor. Nej nej. Han tror att han kommer vara någon jävla prins att han ska "städa" upp där. Men vet du var Nathony? Det är inte 1800-talet vi lever på och du är ingen mästerskurk. Så helt enkelt gör vad du vill men se till att inte skaka galler om något år är du snäll, för vet inte om jag skulle klara av att se dig sitta där. Jag vet det låter själviskt, men då får det faktiskt vara själviskt. För jag vill inte se att du hamnar i din fars fotspår. Du säger att hamnar du där så är det för att du har gjort något så att du kan ta straffet, men ibland är du så dumdristig att jag vill bara slå dig. Varför kan du inte bara vara lugn? Varför har du gått och blivit ett halft monster?
Nej dags att hoppa in i duschen. Ska inte träffa Erik fören runt 14.00-14.30 men ändå man vill ju göra sig fin :) Det var så länge sen nu jag VERKLIGEN sminkade mig haha. Har mest blivit lite maskara nu på semestern. Så nu ska det äntligen fixas här :) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0