Packar

Packar och packar :p Eller ja, jag sitter mest här vid datorn just nu. Vet inte vad det är jag ska ta med mig riktigt :P
Det som inte kommer med den här gången får väl mamma åka ner med sen eller så får erik ta med sig det :P
Så på det viset är det skönt att man slipepr all stress runt flytten. SKa bli så skönt att äntligen få sova i min egen säng :D
Jag är så trött idag :( Säkert för att jag sovit på madrass på golvet inatt :P haha. Ska lägga in bilder på lägenheten sen. Fast först blir det bilder från Kroatien som gäller. Ska lägga upp lite här. Emelie ville jag skulle skicka över bilder till henne från min kamera till hennes mejl. Fast det är 144 bilder som är tagna så glöm det! du får dom sen. Asså jag orkar verkligen inte nu. Det tar för lång tid, tid som jag inte har just idag. Så får ta det sen. Hoppas du inte blir allt för arg för det för just nu är det faktiskt packningen som gäller. Får se om jag har tid senare idag isf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0