Precis nyvaken.

Så ligger man här i sängen. Gick och la mig rätt tidigt igår så då blev det att man vaknar tidigt. Så nu ligger man bara här och funderar på om man ska äta frukost eller duscha först.
Drömde en skit skum dröm inatt! Om Alden och Sara helt galet! Typ att jag blev tillsammans med Alden igen, så var det ngn tjej som ringde mig och SNackade om Alden ( i min dröm hade jag och Alden inte blivit tillsammans igen utan vi var bara ex) sen så blev jag och Alden tillsammans så ringer den där tjejen till Alden och då svarar jag. Sen så helt plötsligt efter att jag har pratat med henne så är jag på Stan med Sara, på kvällen. Så i min dröm har hon tydligen varit tillsammans med honom nu medan jag bor här. Så snackar hon typ skit om hans mamma. Ja hela drömmen är helt aburd orkar inte ens berätta hela.
Ikväll blir det nog Banken, Diana fyller ju 19 :) Grattis till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0