Samer dra åt helvete!!

Jag är SÅ JÄVLA förbannad!!!! Fan Samer vad arg jag är på dig!! Ja så ligger jag här vid datorn, så ringer telefonen, jag trodde det var Hadipadi :) Men NEJ! Då ringer en jävla äcklig människa  och frågar om jag har samers nummer. Nej svarar jag då. Är inte du hans flickvän? nej det är jag inte svarar jag. Så höll det på i 09.33 minuter. Jag är så jävla arg!! Så skriver han till mig ring inte mig mer. WHAAAAAAAAAAAAAAT?! När ringde jag dig sist?! hahahah typ ett år sedan. Jag skrev till honom och frågad ehur han mådde. Ville ju veta hur bröllopet gick. Nej då får jag ett gäng knasiga tjejer somr inger mig och håller på att säga massa dumma saker om mig. Att jag har har tänder att min mamma borde vara veterinär så att de kunde fila ner mina tänder. Såntdär sårar ju som fan! Så skriver han till mig : Sug kuk ring inte mig mer.. Men lilla gubben.. VEM ringde VEM?! Du ringde mig när jag skrev att du ska hålla dina tjejer borta ifrån mig. Ja jag säger dina tjejer för med dig vet man aldrig hur många du har. Så får jag skiten för något som jag inte har gjort något fel på!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0