skjut mig snälla?

Hur mycket orkar man? Hur mycket ska man stå ut med?
Jag saknar hem till sthlm så mycket! Jag vill bara krama min mamma!
Jag saknar Erik, en person som jag antagligen inte ens borde sakna. Då han har tappat alla sina känslor för mig även om  han säger att jag är underbar och allt, så jag fattar ingenting. Jag har fortfarande ont sedan vi sågs i lördags fy fan!
Kan ju inte förklara det för någon heller! För det känns som att ingen fattar, det känns bara så otroligt jobbigt!
Gråten är nära konstant och inte är man ifred på samma sätt som om man bor själv. Jag bor just nu ihop med två tjejer. Så vi får väl se hur detta går. Jag menar inget illa om dom utan bara att ibland behöver man få vara själv vilket jag inte får då jag är i vardagsrummet. De har ju egna rum så vill de vara ensamma så är det ju lättare för dom.
Fast det är ändå skönt att vara med folk :)


varför ska allt med känslor vara så jävla svårt!? Jag blir ju tokig! Så ist känner jag mig otrevlig mot folk och bara jobbig som person för att jag inte begriper alla känslorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0