Trött så in i bomben

Kul, så hoppas man på att äntligen få sova länge, tror ni att det funkar? Knappast! Vaknade typ 3 gånger innan jag tillslut slängde ner madrassen från tältsängen, ( Ja, min säng står i lägenheten i Kristianstad) låg som en banan och fick så ont i ryggen.
Nu är jag iaf hemma från Kroatien, det känns väldigt skönt. Visst semestern var verkligen behövlig. Skönt att komma bort lite och få sig sol och träffa nytt folk. Har inte hört något från Norrmännen men de lär ju höra av sig, iaf Tore han skulle komma till sthlm om 3 veckor.
Våran semester var i det stora hela rätt lugn. Solade och badade på dagen sen en timme på internet cafét, ja visst vi var på semester men första veckan var det ju för att läsa mammas mejl och sen blev det mest att jag ville prata med Erik, som aldrig tycktes vara inne men då pratade jag med de andra här hemma. Sedan på kvällen blev det att shoppa lite och ta sig något glas med norrmännen. Jag är ju ingen partydrottning direkt, så för mig var den här semestern väldigt bra :)
Pratade med Sara igår, hon har fått jobb på Max i södertälje, hon är kanske inte så glad över det men hon ansåg att det är ju att pra när det blir plus i kontot och att man ahr något att göra. Jag tycker iaf att det är jätte bra att hon äntligen fått ett jobb, inte värsta drömjobbet kanske men jobb som jobb och i slutet av månaden så får man ju iaf en liten summa, vilket kan vara rätt mycket om man fortfarande bor hemma :) Vilket man oftast gör första året efter gymansiet om man inte flyttar ihop med någon vill säga :)
Jag shoppade inte så mycket till mig själv där nere, två par linnen och en solkeps typ :P Fast köpte ett guldsmycke till mamma :) Hon tyckte att jag inte skulle ha lagt alla pengar på henne men jag tycker att hon är värd det efter allt hon gjort för mig :)
Ska lägga upp bilder från Kroatien snart också :) Har inte så mycket landskapsbilder på min kamera men Emelie har väl fotat varena berg hon såg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0