Fyndet på ÖB

För några dagar sedan var jag och Mina på ÖB för att fynda lite, hon skulle köpa sin tvål de hade för 10 kr den veckan. Så vi åkte dit. Då hittade jag ansikts mask för 10 kr. Den var delad i två så det var bra så dne köpte jag. Den var faktiskt bra! Trodde väl inte det riktigt men tänkte att jag kunde väl testa :) Gillar förvisso de ansiktsmaskerna från Lindex, har väl aldrig tyckt så mycket om H&Ms egna märke, börjar bli bättre nu men förr var det ju verkligen " duger i krig". Så det kan jag iaf tipsa om, att köpa ansiktsmasken på ÖB för er som kanske inte vill slösa pengar i onödan ;)
Jag är HUNGRIG och trött.. Väntar ju på att Hadi ska komma sist vi pratade var han vid Varberg ca 20 mil härifrån och det var för 45 min sedan. trafiken lär inte vara den roligaste just nu. Så får se när han kommer. jag är iaf hungrig så tycker väl att det borde finnas vingar på bilen så att det skulle gå fortare :) Man kan ju flyga härifrån till GBG men det är väl egentligen bara upp sen ner på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0