Fredag kväll i all ära

Fredag kväll. Jaha tänker man wow festa dårå? Knappast, jag och mina har stått och bakat tills för ca en timme sen. Jennifer däckade för ca 45 minuter sedan för hon har väl fått i sig en flaska vin och lite oboydrinkar. Så nu ligger jag i sängen och mina sitter vid datorn på sitt rum! Fast i morgon blir det nog att gå till banken, ett uteställe här i K-stad.
Diana blir 19 i morgon så :) Det blir att fira henne :)
Så i morgon blir det att bli snygg som fan ska jag vara! :D Fy fan vad kul att spackla dig haha! Inte gjort på länge asså.
Pratade med Alden idag.Han är bra rolig den mannen han blir så arg på mig för mina frågor. För han håller på med en tjej som heter hannah som han har hållt på med väldigt länge och hon är kär i honom och han är inte kär  henne. Asså efter jag och alden gjorde slut höll vi fortfarande på eftersom jag avr förälskad i honom men tydligen inte han i mig. Fick jag reda på senare då han höll på med hanna samtidigt. Så jag frågade varför han höll på med henne för till mig sa han ju att hon var ful och tjock och att de inte höll på, det sa han när vi höll på. Eftersom hans och mitt sexliv inte var på top så frågade jag varför han fortsatte att träffa mig, då sa han att jag ställde för mkt frågor och något att det handlade inte om sexet. Så jag fattar inget, klart jag vill höra att han tyckte om mig men det handlar inte om att jag är kär i honomm för jag tycker nog fortfarande om Erik Enander.
Jennifers pojkvän ringde idag med, hon har ju däckat så telefonen bara ringde och ringde så jag klampade in där och svarade i telefonen. Berättade att hon hade däckat och att hon antagligen lär hoppa upp 5 i morgon bitti pigg som en lärka och tro att kl är 9. Då sa han att jag skulle be henne ringa hnom sen när hon vaknat, men han menade nog inte vid 5 på morgonen :P haha.
jag och Mian har kommit på våran skol affärsverksamhet men den är hemlig tilslvidare. Kan ju inte avslöja en affärshemlighet hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0