Mycket har hänt sedan sist

Mycket har hänt sedan sist jag skrev. Jag och Erik blev tillsammans men det höll tyvärr inte länge. Så nu sitter man här nere med halft krossat hjärta. Men jag vill på mågot sätt ha honom tillbaka! han är ju min! fast ändå inte :(:( Det värker i hjärtat när man ser att han har skrivit med tjejer på en gång så fort jag åkte ner. Det tog ju tyvärr slut. Jag fattar faktiskt ärligt talat knappt varför. Det hela borjade rätt roligt. Min tjejkompis skriver till mig och berättar att hennes pojkvän gjort slut, den här killen har varit sjukt underbar hela tiden så bara gör han slut bara sådär. SÅ jag ringer upp henne och vi pratar på. Sedan komemr jag på att Erik skulle ringa vid 8 så ajg skriver ett sms att han ska skriva när han försökt att ringa om han inte komemr fram och skriver kort att aminas kille gjort slut. Han skriver ett sms typ direkt tillbaka. Sedan vid 9 får jag ett sms där han srkiver att nu ska han sova och att han är jätte trött. Jag blir skit irriterad då han sagt att han vill gå in på vissa saker som han föräldrar sagt till honom. Så bara ska han sova! Nej jag ringer upp och han frågar varför amina och alex gjrde slut. Så jag berättar att hon knappt vet. Så säger han något i stil med, du Bea vi kanske också ska göra slut. WHAT?! du skojar. Vilket han inte gjorde. Seriöst hur stor är sannolikheten? Jag vet knappast varför jag förstår inte. Känslor tar inte slut på en vecka. DE GÖR INTE DET! Han sa visserligen att hans familj inte trodde att detta komemr att hålla, att han börjat tappa mycket av de känslorna han hade för en vecka sedan. Jag tror mest att det handlar om att vi varit ifrån varandra för mycket. Jag saknar Erik SÅ mycket. fast vad ska jag göra? Kan inte göra något annat än att träffa honom i morgon och bara få umgås med honom. Vet inte ens om han ahr någon ny på g. Man kan ju tyvärr aldrig veta :(:(
Mycket har även hänt i skolan och utanför. Hyr en lägenhet jag inte vågar bo i så får väl se hur länge jag blir uppe i sthlm. Jag klarar knappt att gå in i lägenheten så rädd är jag för att bo där. Lägenheten är jätte fin, ligger på markplan och är 53,5 kvm2. Inga problem där. Men så fort jag ska sova eller ja rättare sagt när klockan börjar närma sig 22-23 då börjar kylen låta som fan luft systemet låter, det låer som att någon ska bryta sig in. Så på 10 dagar har jag inte sovit mycket alls. Jag är helt psykist slut i kroppen. Jag känner mig helt förstörd vet inte hur jag ska göra med detta. Bageri är min FRAMTID! Sen så nu så blir det bara problem, kan ju inte ens gå in i lägenheten själv knappt förens det känns jobbigt. Så vet inte hur jag ska göra om jag inte hittar en ny lgh snart. Då måste jag tyvärr avbryta min gesäll utbildning för den kan jag ta senare men att må psykiskt dåligt i ett år kommer inte att gå.
SKolan i sig är AS ROLIG! SKratatr typ hela dagarna långa, jag får massor med information om saker jag tycker om och jag får göra det jag verkligen vill.
Umgås mycket med Jennifer och Mina nu i skåne, två tjejer som även de kommer från sthlm. Jennifer och jag gick i samma klass i trean.

Det jag skrev högst upp stämmer inte. Jag är just nu i sthlm för att hälsa på min älskade mamma! Men annars så är jag ju ändå krossad. Kan ju vara att allt blir så intensivt där nere. Jag vet inte. Längtar ändå till i morgon för då ska jag köpa en bärbar dator och träffa Erik :D Ja, jag vet han dumpade mig men jag måste bara få träffa honom.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Gumman, du kan få så mkt bättre!! Du skall inte behöva kriga respektive kämpa, utan det är pojkens ideal som han bör leva upp till, att han skall behandla dig likt den prinsessa som du är!



Det är bra mellan mig & min fästman, har förvisso varit lite turbulent under en tid.



PUSS på söt!

2008-08-16 @ 18:05:12
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0