Arbetet klart :)

Idag har varit en rolig dag :) Vi har gjort tryffel idag och fyllt tryffeln vi gjorde i chokladskal :) Mina smaker jag gjorde är apelsin och hallon :) de blev gudomligt goda :) Hoppas på att man får ta lite utav allas :) Eller ja utav de man vill :) När alla tagit de dom vill ha själva :)
Så just nu sitter jag hos Clara, hon städar och jag sitter vid min dator :P Tog med den hit då hon hjälpte mig med arbetet :) Super söta Clara :) Var verkligen jätte skönt att få hjälp! Jag som är så dålig att ta tag i saker när det gäller den teoretiska biten. Så behöver någon om sitter med mig och hjälper mig lugna ner mig så pass mycket att jag kan ta tag i det hela då jag oftast kan tycka att det känns lite jobbigt och skiter i det. Nej fel ordval men jag engagerar mig inte. Så det är bra att jag kan få hjälp på :) Så är riktigt nöjd :D
I mrgon ska jag gå till doktorn :D Ska bli riktigt skönt att få det överstökat :)
Sedan på fredag åker jag hem till mamma och de övriga uppe i sthlm :D Wooohooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0