Bara 4 dagar kvar :)

Pratade med Elina för bara någon minut sedan. Min gamla chef har fått allvarliga brändskador så nu på söndag ska jag jobba eftersom Elina står själv i bageriet och har jobbat 8 dagar nu. Så på söndag så sa jag att jag kunde hoppa in så hon iaf kan få sova ut :)
Ska bli skönt att tjäna lite pengar iaf :9 Det är kanske inte så mycket med några hundra lappar blir det ju :) Sen får man väl se om jag ska hoppa in någon dag efter det och hjälpa till.
Idag så har det gått rätt bra. Är klar med frågorna till mitt företag på entreprenörskapen. Så nu ska jag bara skriva klart mitt arbete om fett :) Ska bli så skönt när det är klart sen :)
Hade brunch idag, har ätit så att jag har ont i magen :P Idag blev det pajer och lasagner :) Mumsigt värre :) Så då slipper man laga mat idag :) Vilket jag tycker är skönt då jag håller på och tömma frysen, har precis så jag klarar mig den här veckan då :) wohoo :) Känns så dumt att köpa ny mat som  jag inte kommer hinna äta upp, så kan lika gärna äta upp det jag har i frysen :)
Känns riktigt skönt att få åka hem på fredag :) Få sova hemma hos mamma :) Äta frulle med mamma :D Träffa vänner. Fast det blir nog efter helgen då jag ska hoppa in ist för Elina på söndag. Ska ju möta Elina på lördagen så vi kan gå igenom allt med :) Tycker det är roligt att hon ringde :)
Igår när jag satt och pratade i telefonen med K så kom vi fram till att jag gillar att prata i telefonen och inte han. Så sa han något till mig som stämde så jävla bra. Han ska anpassa sig men inte jag? Det är inte schysst. Kom på att det är verkligen jag i ett nötskal. Är så jävla rädd att anpassa mig och tycker därför inte om det men kräver att alla ska anpassa mig efter mig. Fast ja det är väl mest när det kommer till killar och förhållande och allt sånt där.
Varför kan man inte tycka om alla människor? Skulle underlätta så mycket då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0