dagen innan nyår

Dagen innan nyår och jag sitter här med förkylning. Känns väl sådär men hoppas på att det bara är en snabb förkylning så jag känne rmig bättre i morgon :)
Var hos Poja igår. Tittade på film och käkade chips. Så idag så åkte vi först till Trollbäckens C för att han skulel hämta ut kurslitteratur. Efter det tog vi bussen till Gullmarsplan då han skulle möta upp sin mamma dför att kolla på kakel till badrummet i globen och jag skulle till jobbet. Där stod Elina och hade hur mycket som helst att göra. Undrar om hon gått hem ännu? Fattar inte varför hon inte bara tar in hjälp. Hon tyckte jag skulle byta om och göra tårtor men jag mår verkligen inte bra så kändes inte som någon bra idé. Ok om det var något som skulle in i ugnen på 200 grader lixom. men inte stå och göra tårtor och inte alls må bra. Känns inte så himla fräscht.
 Den smörgås t¨rtan var otroligt god :D Gjord utav mig och mikaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0