förkylningstider

jag tror jag har åkt på en förkylning. Näsan rinner som självaste niagrafallet, jag känner mig trött hela tiden och jag har ont i halsen. Fast det får väl lov att bryta ut sen ngn gång helst inte alls men om det nu ska bli en ordenligförkylning vill jag inte ha det nästa vecka då jag ska åka tåg upp till sthlm.
Fan vad det retar mig att jag har glömt bort halva min uppgift jag ska skriva om! Bläää blää bläää.. Jag måste verkligen börja ta tag i sånt här lite bättre. fast känns som att man inte har tid för ngn ting här nere. Man går till skolan, går hem ifrån skolan äter mat och har ca en timme till två timmar för sig själv. Sen ska det göras läxor (som jag absolut inte är van att göra då vi knappt hade några alls i gymansiet och de vi hade gjorde jag mycket sällan :P) och annat grejs.
Annars idag har jag väl bara varit i skolan, var så trött när jag kom hem att jag gick och la mig en timme. var riktigt skönt faktiskt :)
Måste ta med mig mitt julkort i morgon som jag ska skicka till min praktikplats då jag inte har någon bläckpenna hemma. Sedan lägga det på brevlådan.
I mrogon ska vi även äta julbord i skolan har vi besämmt några st. Då skolan har julbord så då ska vi alla köpa lunch :D
 Bjuder på den här tårtan idag som var min första moussetårta jag gjorde :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0