Hemlängtan :)

Jag är trött. Det är inte ett dugg roligt när väckarklockan ringer. Känns nästan som att jag har grus i ögonen, bara för att jag är trött.
Det blev rätt sent igår. Jag gick ifrån Clara kl 22.25 typ sedan blev det ju inte att gå och lägga sig på en gång. Satt uppe en stund vid datorn tills jag verkligen var jätte trött.
Åh nu börjar det pirra och ha sig i min kropp :) För i  morgon åker jag hem!!! :D
Schemat hemma i stockholm skulle bli väldigt väldigt lugnt trodde jag. Ack så fel jag har. Som det ser ut just nu ska jag jobba några dagar i veckan. Vilket jag tycker är rätt skönt då man får lite extra pengar :) Eftersom att jag ska jobba i ett konsum bageri där man får pengarna den 15e så är det ju helt perfekt :D hinner typ vara nere en vecka i Kristianstad och sen få mina money :D Fast jag ska se hur det går på söndag. Går det bra så ska jag även jobba på julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0