Idag har alla som heter Beatrice och Beata namnsdag :D

Man är väl aldrig likadan i början? Han var världens goaste. Fast det betyder inte att han alltid kommer vara det, vilket han uppenbarligen inte var emot mig. Nej jag har ingen kontakt med hans familj längre. Man får väl helt enkelt hoppas att hon inte får stå ut med det jag fick.

Veckar klockan ringde kl sju i morse och jag ville verkligen inte stiga upp. Så vad gör man då? Jo stänger av den så klart :P Som tur var så ringde mamam några minuter efter 7 och sa grattis på namnsdagen och lite sånt där :) Så jag försov mig inte iaf. Min efterlängtade säng kom idag :D Den är SÅ mysig så :D Så nu ligger jag i nybäddade lakan haha. Mysigt värre.
Clara kom över och hjälpte mig med att skruva ihop benen :P Tog en stund, sne fattade vi hur man skulle göra, hahaha. Så idag har lixom inget speciellt hänt förutom att jag har namnsdag och att min nya säng anlände :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0