Julmarknad idag med

Vem i hela friden ringer någon innan kl 9 på en söndag?! Det hände iaf mig. Numret som ringde är utländskt fast md svensk telefonsvarare. Ja ni vet: Numret har ingen abonenent eller är avstängd just nu.
Så jag gjorde mitt bässta för att somna om, skulle ju inte upp fören halv tolv. Ja det gick väl sådär vaknade runt kl 10 och var as trött men kunde bara inte somna om. Så jag låg i sängen ett bra tag innan jag gick upp. Så nu sitter jag här och klockan är kvart i tolv. Jag har duschat, haft ansiktsmasken på mig :) Ätit halva min frukost. Sedan så sitter Jonathan och skrattar hysteriskt. Ärligt talat låter det förjävligt. Så om en timme ska jag gå ner till stan så ska väl äta upp min frukost och bara ligga här och slöa tills typ halv ett och sedan fixa det sista för att sedan röra mig :)
Hoppas på bättre försäljning idag. Dubbla än vad vi sålde för igår skulle vara det bästa :) Så det tycker jag vi hoppas på :) helst mer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0