Piercad :)

Vet ni vad jag har gjort? Jag har piercat bröstvårtan. Träffade Sara på stan idag efter att jag hade mött Elina och varit  på jobbet en stund för att kolla allt och så. ja då sa sara såhär: Om du gör det nu så betalar jag den. Jaha då bar det av till gamla stan för att pierca mig. Först jag höll på att banga ur. Var så himla nervös. Så när jag satt där så bah: nej nu åker vi hem sara nu vill jag inte längre. fast jag satt ju kvar i stolen. Sen när nålen kom igenom sp skrek jag nog så högt att hela gamla stan hörde mig. Så fick jag sympati ont i andra bröstvårtan med. Det gjorde så jävla ont! Fast nu har jag klarat det och Mamma och bernt har hållt på och jävlas hela kvällen. Första mamma sa var typ" jaha då ahr du gjort det då akn du ta ur den" Och Bernt sa något i stil med att han inte förstod vad det skulle vara bra för och sedan har han hållt på och jävlas hela kvällen :P På percingstudion så passade även sara på att byta stav i naveln då hennes var för kort :P
Måste bara rekomendera det stället! han är duktig och billig. Kan dock inte svenska utan engelska och Spanska fast det finns en tjej som jobbar i kassan där som pratar flytande svenska så hon översätter om det är problem med engelska språket. Min piercing kostade 300 och på east street kostar det 570 med stav tror jag det var eller 660. Vet inte riktigt.
Jag har köpt min mammas julklapp idag :) Hittade en klocka till mig när vi var inne i stan. SÅÅÅÅ jävla snygg! Hjälp, måste bara ha den asså! Får se hur mycket pengar jag har kvar efter jag betalat hyran och lite sånt där :) Lär ju vara luspank och sen sten rik i jauari i stället :)
Så nu måste jag köpa en till sara med då hon förstörde min julklapp. Kan berätta mer om det sen för annars fattade hon vad jag skulle köpa. Eftersom hon läser här ibland :P
sara skulle titta på juklappar hade hon tänkt idag. Det slutade med att hon köpte ett par fårskinnstofflor och två par chinos :P hahah.
nej nu måste jag typ sova. Ska upp tidigt då jag börjar jobba klockan 8 i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0