Saknar Sara

Pratade med Sara idag. Söta söta sara. Fan vad jobbigt det är utan henne. Ibland så kan jag bli så jävla arg på henne att hornen växer ut och jag vill bara slå något i väggen. Men anledningen tilla tt jag blir så arg är ju för att jag bryr mig om henne. Jag har hittat PERFEKTA julklappen till henne, nu tänker ni : aha säkert kläder eller skor eller liknande. Nej det köper hon så mycket själv nu. Det ska bli något som passar henne PERFEKT, som handen i handsken. Så fort jag såg något liknande så bah: Det där ska jag ge. Det ska bli 3 olika saker fast i samma genre. Ska skriva ut sen vad jag ska ge :D Kan inte skriva ut det innan då Sara säkert komemr läsa det :P
Emelie är förresten i Norge hos Kåre :D De är tydligen rätt kära i varandra de två :) Supergulligt :D Emelie och jag träffade ju Kåre och hans två kompisar Tore och Kjetil i Kroatien när vi var där i somras :)
Har bestämt mig för att inte åka dit nästa år. Inte pga att Aldens familj brukar åka dit utan för att jag vill åka till Italien eller New York eller något sånt ställe :) Har trots allt varit där två år irad. Var super trevligt att åka med Emelie :) Skönt att åka utan föräldrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0