Sista dagen på året

Sista dagen på 2008. Det här året har varit fullt med nya utmaningar och tuffa tag. Jag har tagit studenten och gick ut med rätt bra betyg. Kom i på en skola i skåne och flytta ner dit. Jag och Alden har väl gjort slut och blivit tillsammans en så där 10 000 gånger innan det tillslut tog stop i slutet av oktober. Jag har fått en underbar liten skara va nya vänner. Försökt säga upp kontakten med min pappa vilket jag fortfarande jobbar på. Åkte utomlands med Emelie där hon blev kär i Kåre. Mycket har helt enkelt hänt. Vissa saker bör nämnas andra inte.
Det här året har ändå varit viktigt. Känns som att det var det här året som fick mig att bli lite vuxen. Sen är det ju mig vi pratar om och riktigt vuxen kan jag nog aldrig bli :P Jag har lärt mig otroligt mycket både som människa och inom branchen. Jag hoppas att nästa år blir lika bra somd et här även om det här året haft en hel del mörka stunder för mig så ser jag ändå på det med ljusa ögon. För när allt kommer till kritan så står jag ju här nu och jag känner mig rätt så lycklig. Jag har allt jag behöver och lite där till.
Så jag är lycklig. Kan inte vara annat. Visst har vi alla våra mörka stunder andra mer andra mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0