Torsdag

Ja så nu börjar det att närma sig, julmarknaden här i Kristianstad. Vi i klassen har hållt på att baka för fullt om jag får säga mitt. Visst det har väl inte varit värsta stressigt men det har varit ett väldigt kaos. Vem ska göra vad? Vad ska göras? hur mycket ska göras? Ja massa sånt där. Så nu är det iaf torsdag. Vi är klara med allt bakande till julmarknaden. Känns riktigt skönt. har inte kännt att jag fått något ordentligt gjort på ett tag. Så ska kännas skönt nästa vecka när vi åter går till det "normala". Idag fick vi reda på omdömena. Jag fick ett starkt G. ja det känsn ju rätt sådär fast ändå mot förväntningarna. Jag är ju vääääldigt virrig. Har svårt att planera mig dag. Så Kajsa ska väl försöka hjälpa mig att komma igång att planera min dag bättre. Jag har ju kunnat det förut. Jag gjorde ju det på helgerna där jag jobabde extra under sista året i gymnasiumet. Nu vet jag inte riktigt vad som har hänt. Känns ändå skönt att få på papper vad man ska tänka mer på.
Annars så har väl inegt märkvärdigt hänt idag. Har pluggat inför omrpovet idag. Pratat med sara och mamma i telefonen. Lagat mat. Ja det vanliga typ. Inte för att jag pratar så ofta med sara i telefonen. Blir mest via datorn och sms.
Så snart har jag pluggat klart. JIPPIE! Ska nog gå upp en timme extra i morgon och plugga mer. Känner att jag nog behöver sova snart. Vill verkligen få bra på provet i morgon.
Snart är det inte långt kvar tills jag åker till stockholm. Ska känans skönt att fira jul hemma, handla på mellandagsrean ( det är typ tradition även om man aldrig hittar något ) fira nyår och lite sånt där smått och gott :)
Mina favorit jeans har gått sönder!! Ett BIG NO NO! Så nu måste jag bara köpe nya jeans. har gått och dragit på det så nu har jag knappt några byxor att ha på mig. de andra har gått och blivit försmå över rumpan. Ja mina favorit jeans är väl egentligen de med lite för små :P Men I JUST LOOOOOVE THEM! Så när pengarna rullar in denna månad ska jag köpa nya jenas. hahah bra där, 4 december och ajg längtar redan tills pengarna ska komma igen! Väldigt väldigt bra utav mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0