Trötter

jag är så trött att ögonlocken hänger. Jag åkte ju bussen in till stan idag så att jag var där till halv två. Ja du, vi sålde väl sådär. Det blir ju inget klirr i kassan direkt. Sedan fick jag den där super idén att vi tjejer ska gå och käka pizza efteråt. SÅ jag och Linda samt jonathan åkte först till skolan för att fixa lit emen eftersom jag och linda tog bussen så var vi framme när Diana,Rickard och Jonathan redan var klara så vi gick till pizzerian för att vänta på de andra. Ja du vi gick väl därifrån runt halv nio sne begav sig jag,Clara,Crille och Jennifer samt Jens till biljarden Linda och Mina nekade. Jag ahde det riktigt trevligt :9 Var roligt att umgås med Linda sådär after school ;) Så nu ligger jag här i sängen, är helt slut. Kom precis på att jag fortfarande har tvätt kvar i tvättstugan. Aja får väl hämta det i morgon :) Måste vekrligen sova snart.

Kommentarer
Postat av: Linda

och jag tyckte det var roligt också =)

2008-12-07 @ 08:30:41
URL: http://bagarebelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0