Urk

Jävlar vad jag är sötsuge och det enda jag har är torkade aprikoser jag brukar ha till gröten. Så det är jag lite halvdeprimerad över :p fast likabra att inte käka ngt onyttigt. Har ju gått upp i vikt runt lår och rumpa har jag märkt. Skräckupplevelse idag på H&M, gick in där för att prova jeans. Jag som länge varit en 26a i byxor har nu svårt att få på mig 27or :S FY bubbland säger jag bara! Fast hitils har ingen klagat iaf :) HAHHA
Nästa fredag åker jag hem till mamma så när jag avr i stan idag för att fixa ett julkort där jag ville ha en bild på. Alltså fixade det på Air calls. Så passade jag även på att  hämta ut mina tågbiljetter, kika i affärer då även incidenten med jeansen hände.
Nej snart ska jag nog gå ut i köket och bre mig en macka samt ringa mamma tror jag :)
 Jag MÅSTE verkligen öva på att pikera. Som ni ser. Tårtan gjordes i somras på Konsum Gröndal. Det var två st som gift sig som ville ha 3 st tårtor med Deras namn på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0