Jualfton i morgon :D

Hur gör du när du köper julkalppar till dina nära och kära?
Köper du det mest exlusiva du kan få tag i för att bräcka de andra? Eller köper du det du frågat dom vill ha? eller är det faktiskt så att du köper det du tror dom vill ha?
Vissa köper bara om de hittar något som verkligen passar dne personen och går runt i fleras timmar medans andra tar allt i samma affär.
Jag tycker det är svårt. Jag har frågat och tänkt och gått runt och allt vad det nu är :P man vill hitta de bästa julklapparna. Jag förstår mig inte de personerna som bara köper något för att det är dyrt. Om man ska köpa en mössa köp en SNYGG inte ett märke.. det är min åsikt så alla får ju göra som de vill.
Jag har hittat en jätte fin klocka till mig själv :) har dock inte råd att köpa den nu, så det blir nog i januari då jag kommer få en hel drös med pengar :D
I morgon är det julafton. En mysig dag :) man äter god mat, umågs med folk som man bryr sig om och dessutom får man paket :D HELT underbart :D
Var och skulle julhandla lite med Poja idag. han hade med sig sin vän :) Jag tittade dock inte på något då jag inte kände mig så bekväm att dra runt dom i massa affärer i jakt på Saras present. Då hon förstörde den :P
Hur som helst, det var rätt roligt och höra de prata om vilka juklappar de skulle köpa och varför och lite sånt :P Förstår inte varför killar finner det så svårt att hitat julklappar till tjejer. Vi har ju hur mycket som helst man kan köpa. Fast det ska ju vara något som passar :)

Tjer verkar köpa saker de vill killarna ska ha medan killarna köper det de tror tjejerna vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0