Idag :)

Idag ahr jag jobbat, likaså igår. är helt slut. Har varit på jobbet i 10 timmar idag. var roligt att jobba med Elina idag, dagen gick rätt fort tyckte jag :)
Som det ser ut nu ska jag jobba i morgon på julafton och annandag jul :D Woohoo! Skönt att få lite extra pengar :)
I morgon så är jag tvingad att träffa min far. Jag vill verkligen INTE! Sen så ska jag träffa Poja efter tror jag :) vi ska julshoppa :D Så får väl lugna ner mig med honom sen eftersom jag antagligen kommer tycka det är skitjobbigt. Det bästa vore om Poja kunde vara med hela tiden så att min far inte säger någonting.
Nej nu ska jag gå och handla julklapp till en person som inte förtjänar det! Min far.. USCH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0