En riktigt härlig dag!

Idag hade vi besök utav säkert en utav sveriges duktigaste marsipan skulptör OM han nu inte är sveriges bästa. Han berättade hur han gjorde, visade oss olika figurer som vi sedan skulle göra. Ja det var riktgit roligt. Jag hade så klart kameran i beredskap så det togs även en hel del foton utav det jag gjorde :) Jag är riktigt stolt över mig själv. Efter dagen var slut så hade jag mitt omdömesamtal med Göran. Jag har Vg där. Är så otroligt nöjd men han sa det att jag måste börja tro på mig själv. Jag vet ju det själv att säger ngn åh vad duktig du är så säger jag tack rent automatiskt men tycker det kanske inte alltid själv. Vi pratade en rätt bra stund vilket var bra då jag fick säga vad jag tyckte om vissa elever. Att det tex känns piss att jag som var så jävla nervös klarade mig igenom detta och kom in på en plats som inte var reserv. Så finns det folk som går och ABSOLUT inte vill det här i våran klass där det BARA kommer in 16 elever och så har de tagit upp en plats som någon annan var så mycket mer värda. Sånt gnager på mig. jag är överlycklig att jag kom in även om jag vissa dagar bara vill hem till mamma.
Efter det följde Mina med mig hem sockersöta Mina satt och väntade på mig i korridoren efter mitt samtal med Göran. Vi käkade mjölk och flingor snackade om lite allt möjligt mest om hur idiotiska killar är, det ämnet verkar aldrig ta slut. Verkar finnas för mycket att säga :P Så skärpning killar! Bli bättre människor. Efter det gick vi till friskis och svettis, där mötte vi upp Helen och hade sen Ki yoga. Det var faktiskt riktigt skönt. Jag vill gärna gå fler gånger. Så nästa år ska jag och mina fixa våra cyklar som båda har punktering så vi kan cykla hem efter träningen ist.
Försökte mig även på fiskpinnar men det gick inte vidare bra alls. Så har iaf gjrot två matlådor till i morgon ifall vi ska träna på F&S imorgon igen :) fast eftersom vi ska till stan innan så ska vi ha med oss en extra matlåda som bara går att värma upp, annars så äter jag den i övermorgon till lunch ;)
Mina marsipan figurer jag gjorde idag.
 Jag i bagerikläder. är dock lite glansig i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0