Skivstångspasset var inte roligt

jaha då får han väl ha det då, förhoppningsvis behandlar han henne bra. Fast seriöst hur kan man mitt i allt ihop säga vill du vara kk? När han nu har flickvän?
Han har en lillasyster.
Och en sak, först var han player och nu har han flickvän. Jaha ja.. Nej du jag hänger inte med alls. Förhoppningsvis gör han det och att han inte gör som han gjorde mot mig. För ärligt talat nog för att jag kanske ville ha kontakt med honom och för några veckor sedan var jag så jävla dum i huvudet att jag ville ha tillbaka honom. Fast nu? nehedu, HAN har gjort mig en stor tjänst med att bli tillsammans med en ny. Det tog bara lite tid att få mig att inse det. För han var absolut ingen bra pojkvän, tog sig själv i första rumemt och hans behov och hit och dit.

Hur som helst, idag var det skola som vanligt. hade brunchlekton som vi brukar ha på måndagar efter entreprenörskapen. Efter det gick jag hem hämtade trämnings kläderna och mötta Mina och Helen. Var på friskis och körde skivstångspass. SÅÅÅ tråkigt, nej jag ska nog gå på onsdag och köra cour bous. det var grymt roligt. fast vet att i morgon kommer jag säkerligen inte kunna gå för att jag lär ha sådan träningsvärk. Speciellt i mina små ben!!
Så nu när jag kom hem så hjälpa Mina och Jonathan mig först att bära ut sängen till hallen sen kom Clara och skuvade isär den och Jonathan och Clara bar ner den för trappan :D ja under hela förloppet så stod jag mest och tittade på faktiskt, har även dammsugit i mitt rum. Hjälp vad mycket damm det var bakom sängen.. Den har säkert stått där i flera år. USCH!! Alltså, i morgon kommer min nya säng! Så därför har det varit ett sånt bök med den där ruttna tegelklumpen som stod i mitt rum.
HAHAH, så idag så när jag var på väg hem från skolan för att hämta gymkläderna så pratade jag med Kenny i telen, stackarn var ju helt slut!! fast jag babblade på som vanligt :) jag tycke rju att han ska träna på friskis md mig i sthlm :) tror dock inte att han tycker det :P men det ska jag nog försöka ändra på! Hahahah ;)

idag ahr jag även tagit den första biten i min chokladkalender :D För er som ville veta det :P haha.


Kommentarer
Postat av: Liina

Men du beskrev honom liksom som en player iallafall!!

Ta och fråga hans syrra hur han behandlar sin nya flickvän vetja :) Intressant och se om han är annorlunda mot henne än mot dig eller är han likadan?

2008-12-01 @ 22:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0