Acklig mat!

idag ahr det sma duggat hela dagen och sedan nu pa kvallen haller man pa att blasa bort. Lagom roligt..
Jag och emelie bestallde friterad blackfisk idag. Vi tankte att det skulle vara som i sverige,dar man far friterade blackfiskringar. Men har var det sma blackfisk ungar som man friterat. det gick verkligen inte att ata! ska lagga in bild pa det nar jag kommer hem. Det gick ju inte bara att ata!! sa nu sitter jag har och mumsar popcorn, haha.
At en jatte god tiramisu idag, ja jag alskar mat/sotsaker (A)
Sa skriver man till Erik pa msn, ja da svarar han inte! habn skrev dock ett kort medelande pa playahead till mig, Sa att jag skulle dricka mycket vatten och att han hoppades att det skulle bli finare vader. Han ger mig varkligen dubbla signaler. Jag  vet inte vad han vill. Vill han ha mig osm van eller vad? Ena dagen ar han jatte gullig andra dagen inte lika gullig alls. han ger verkligen dubbla signaler som sagt. Kanske ar jaf fa pa? Men fattar inte riktigt det dar med killar, antingen sa gnaller de for att man INTE hor av sig, eller sa sager de att man kvaver dom? Sa vad fan villde egentligen ha?!
Fast det star visserligen att han har upptaget pa sin msn. men anda!! nu nar man ANTLIGEN AR INNE samtidigt lixom :((
Nu javlar blaser det as mycket ska jag saga! Ett under att huset star kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0