Ålders skillnaden märktes knappt :)

Åkte och fixade min mobil idag, sedan räffade jag Erik. De två timmarna bara rusade iväg :) Det är nästan som att jag saknar han lite. Jag gillade när han tog tag i mig (a) hahah typ runt höften. Kommer inte riktigt ihåg varför han gjorde det men det var något. Så vi gick runt i stan och pratade och hade det riktigt trevligt om man frågar mig iaf :)
Det gulligaste var att jag var försenad ( haha NEJ det var inte gulligt) så säger han när jag kommer försent : vad fin du är :)
hahah jag typ smälte direkt. Jag som var riktigt orolig för att han skulle vara sur. Tog längre tid att fixa mobilen än vad jag trodde.
Jag har ett gammalt simkort och min mobil var inställd på 3g nät och det går inte att ha så på mitt gamla simkort så nu är det fixat :D ya-ba-daba-doooo! :D Så nu funkar min mobil igen.
Sedan kom Tony över. Hela mitt rum stinker förfärligt äckligt för han luktar fotsvett! Så har sprejat emd hårsprej på hans fötter hahah, sedan har jag sprejat med hår spary i hela rummet. Fast lär göra om det snart igen. Sedan när han går så ska jag öppna ALLA fönster i hela mitt rum :) Vädra riktigt ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0