Because we say gorgeous darling!

Sa nu sitter vi har igen, har trakigt sa in i norden. saknar att prata med nagon annan forutom emelie. Blir latt att jag blir irriterad pa henne eftersom vi nastan praktiskttaget sitter ihop. Jag ar inte sa jatte bra med sant. Kanns som att det bara ar jag som pratar med. Men men..
Det ar battre vader an igar. Fast det ar fortfarande inte bad och sol vader :( Vilket kanns lagom roligt da folket hemma i sthlm ligger och glassar i solen medan vi har pa oss jackan pa kvallen..
Idag kl 16 ska jag och Emelie aka till split for att shoppa :D Hoppas pa att hitta nagot roligt till bade mig sjalv och mamsen :)
Idag nar vi at lunch sa raggade servitricen pa mig. haha sa nar vi skulle ga sa stog han i fonstret och vinkade. For nar vi kom och han skule ge oss menyn sa skojjade han med mig och drog undan den :P Sen sa stog han och blinkade till mig :P Hahaha roligt var det iaf. Speciellt nar han stod dar och vinkade sa fanigt :P
Ja jag vet, jag alskar uppmarksamheten. Fast det betyder ju inte att jag ens skulle gora nagot. Jag tycker det bara ar roligt att fa uppmarksamhet har nar alla tjejer ser ut som fotomodeller hela bunten medan man sjalv kanner sig som den fula ankungen! haha. Nej inte riktigt men ja, nastan :P
Dast det spelar egentligen ingen roll hur mycket folk flirtar for nar det val kommer till slutandan sa finns det nagon dar hemma som mina tankar anda flyger hem till.
Sa ja, Emelie blir nog ganska trott pa mig. Jag gilalr nar de flirtar men det ar knappast sa att jag skulle rora nagon av de killarna har. For det skulle kannas SA himla fel. Aven om jag inte vet vad Erik tycker om mig, sa vet jag iaf vad jag sjalv tycker om honom.
Nej nu far det ta och bli lite sol har! massor av sol vill vi ha!!!

Kommentarer
Postat av: !!??

så gullig du är sweetie;) <3

2008-07-24 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0