Buss strejken berör iaf inte Värmdö :)

Så är det buss strejk igen. Den här gången berörs inte alla busslinjer vilket betyder att Nacka,Värmdö bussarna inte berörs, inte heller ersättningsbussen mot farsta eller bussarna i norrtälje :)

Busstrejken återupptas

Allt tyder på att den busstrejk som avbröts i fredags återupptas igen midnatt natten mot torsdagen den 10 juli. Parterna Kommunal och Bussarbetsgivarna har inte enats om ett nytt avtal. Den här gången omfattar strejken bara busslinjer i innerstaden och Stockholms södra förorter.
Så står det på SL´s hemsida.
Idag ska jag klippa och färga mitt hår, har visserligen inte råd med det men jag måste ta mig råd haha. Ska nog färga ljusbrunt så att jag slipper färga så mycket då mitt hår blir så förstört då.
Fast vi får se vad det blir för roligt :D Lägger nog in en bild senare under dagen :)

Kommentarer
Postat av: Sessan

Nej det gör jag iofs inte, ville bara ge en tröstande kram, för jag vet hur pappor kan bete sig gums! <3



Jeessss..Jag bor i nacka, så jag påverkas inte heller av strejken :D



PUSSSSS

2008-07-09 @ 15:23:48
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0