dagen idag.

Min dag oidag har gått ut på att jag ahr åkt ner till kristianstad och kollat på en lägenhet. Den är väldigt fin men hallen är målad i en orangebrun färg som är så hemsk att jag vill bara spy! En etta på 53 kvadrat meter, det ni! :D Lena, personen som ska hyra ut lägenheten var mycket trevlig visade runt mig och var en riktigt bra gauid ( vet inte hur ordet stavas dock). Lägenheten har ett stor kök och ett stor badrum. ilket jag tyke rär viktigt. Dock så kommer hyran allt som allt ligga runt 4500 kr. Vilket jag som student kanske inte finner är så lämpligt. Fast det ska nog gå! Gäller bara att planera rätt och försöka hitta ett extra jobb. Ska nog sätta igång och söka på en gång när jag flyttar ner. Hoppas min älskade mamma tycker om lägenheten då jag har fotat alla möjliga vinklar av lägenheten! haha.
Vad skulle jag göra utan dig Anthony Canin Lörström? Igår när jag var så jävla uppriven så hade du nyss kommit hem från irrland. Jag förklarade att pappa som vanligt struntat i sin dotter och han blev riktigt arg. Tony har varit som en bror för mig och är fortfarande. Även om jag bara vill stypa honom och blir förbaskat arg på honom att jatg inte pratar med honom på månader, ( ja, jag är väldigt långsint utav mig) så finns han ändå där när allt blir för jobbigt.
Har haft en väldigt sorgsen känsla till och från idag. Hjälp jag ska verkligen flytta ifrån min älskade mamma och min älskade släkt! Jag ska flytta ifrån det livet jag ha haft i 19 år. Fast jag kommer ju tillbaka om ett år :) Och det är ju bara att ta tåget upp vilket jag lär göra i jul,för att fira jul med mamsen :D
Igår runt 23.00 så kände jag att nej fan det här går inte, mannen jag skulle träffa för att kolla på en lägenhet var så konstigt skum, det kändes bara så fel! Så jag började gapa och skrika och mamma blev irriterad för hon förstod inte hur jag menade och kände så allt blev bara kaos här hemma. Så jag upp slår på datorn och söker upp den här mannen på uppslysning.se. Tror ni att han finns då?! NEJ! Så jags lår in hans mobil nummer på hitta.se, Ja inte fan är det samma man heller! Frågade rakt ut varför hans mobil ummer står på ngn annan då sa han att han tagit över sin väns mobil nummer. MEN TROLIGT att man tar över ett abonnemang. Inte nog med det den här personen som står på abbonnemanget har ingen adress..
Så jag skippade det och träffade bara Lena ist :)
Resan ner gick galant, resan hem lika så. Lena visade mig ett matställe nära statoil där man kan köpa husmanskost om man inte orkar göra mat sj ngn dag. Så det köpte jag emd mig på tåget, det var riktigt gott! Jag bruakr inte äta korvstroganoff, gillar det inte alltid för mkt grädde. fast den här var riktigt mumma!
Jag saknar dig sanna! Kan du inte komma hem nu?

Nej nu ska jag äta en till portion flingor och mjölk, haha. Har verkligen fastnat för det DET ÄR SÅ GOTT! haha.

Köpte en bok idag, som jag läste på tåget, har ju sträckläst både gömda,asyl och Mias hemlighet. Nu hittadejag en bok som heter Mias systrar. Jag läste den boken med hat och tårar. HUR kan en man lägga handen på sin egna dotter? HUR kan en man lägga handen på sin fru/flickvän eller en kvinna i huvudtaget?! Och så ska kvinnorna falla offer! Jag blir ju så förbannad! Fast boken är verkligen att rekomendera. Den var riktigt riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0