Du irriterar mig något fruktansvärt

Det här kommer säkert bli en riktig katastrof. Jag fixar till mig väldigt mycket när jag är utomlands, kanske inte har värsta kakan av smink men ja, på kvällarna gillar jag att ha klänningar ochs ånt. Emelie är verkligen inte som jag. Så det komemr se SÅÅÅ fult ut om jag är jätte fixad och hon kommer se ut som jag gör på stranden. Men men. Finns inte så mycket att göra. Jag kommer göra som jag alltid gör utomlands. SÅ får väl hon göra som hon vill.
Blir bara så fruktansvärt irriterad. That´s all.

Kommentarer
Postat av: Sess

Jag är likdan!! Vill vara spacklad och skit snygg när man är utomlands mot kvällarna. Tack gumman du är en pärla!! Receptet kommer nog bli lyckat!! <3



Jag har ytterligare en fråga generad



Vet du hur man lägger in youtube inlägg på bloggen? Puss love

2008-07-13 @ 22:19:34
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0