;)

Så nu har jag pratat med pappa,Lena och Tobbe. Pappa ska jag ringa upp snart. Tobbe och Lena ska jag återkomma till angående när jag kommer ner till Kristianstad. Albertina min barndomskompis har skrivit till mig idag om hennes väns lägenhet. Hon trodde att de kunde ta bilder på den åt mig. Så nu hoppas jag bara på det bästa.
Men jag är endå rätt förtjust i tobbes lägenhet. Men man vill ju inte att det ska bli för dyr lixom, vill ju kunna leva lixom :)
Jag har blivit helt knasig med allt att tänka på, mamma som lägegr sig i hur jag ska göpra och allt med resan. Nu ahr Emelie iaf skrivit ut våran resebiljett :D
Sitter och tänke rpå hur jag ska klippa mitt hår och färga det. Vill klippa rätt kort för att det skulle vara roligt att få en omväxling och pga mitt hår är så slitet och fult nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0