For varmt for att sola, vilket lyxproblem

Idag lag vi bara pa straden knappt en timme, jag ar ju fortfarande lite sjuk och emelie svettades som e fontan :P Sa vi bestamde oss att ga hem och sedan ga till apollo centret for att jag skulle ha ut pengar fran varan reseforsakring da jag varit hos doktorn i mandags. Sa det gjorde vi, sedan sa gick vi och kollade pa halsband till min mamma. Efter det sa slog emelie sig sa da var det bara att knalla till apoteket och kopa plaster da hennes tagit slut och jag hade bara skavsars plaster.
Idag ar det riktigt hett har nere! Sa det har helt enkelt inte gatt att ligga pa stranden. Sa nu sitter vi har pa internet cafet och typ gommer oss fran solen, ratt lustigt med tankte pa att bara for nagra dagar sedan klagade vi pa att det regnade :P haha. Verkar typ aldrig bli nojd. =/
I morse sa vaknade jag upp for att jag behovde ga pa toa, sa ser jag emelieligga oga mot oga! snacka om laskigt :P haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0