Hatar dig!

Jag trodde inte att det var möjligt att hata dig, pappa. Jag trodde det verkligen inte. Jag hoppades alltid att du skulle bli normal, att du skulle bli som en riktig pappa är. Fast det kommer aldrig bli så och du kommer alltid bara bry dig om dig själv. Så från och emd nu kommer jag aldrig mer prata med dig, aldrig emr fira jul emd dig ta emot dina presenter eller ge dig någonpresent. Fast det är klart, du har inte ens givit mig någon present i år. DU struntade i ditt EGNA barn! ditt ENDA barn och du fullständigt skiter i mig för det viktigaste för dig är du. När du ringer frågar du aldrig hur jag mår eller hur det går för mig, du bara berättar om dig själv. Så är det. Jag hatar dig jag riktigt avskyr dig. Jag är fast med dig pga att du är min pappa men om inte du bryr dig tänker jag inte göra det. Fast en sak säger jag, du kommer aldrig få gå på mitt bröllop ( om jag nu giofter mig) DU kommer aldrig få träffa dina framtida barnbarn för jag ska göra ALLT jag kan för att hålla dig borta från mig och alla jag bryr mig om. DU fattar inte att folk börjar hata dig, du tror att du kan hålla på som du gör. Fast när man inte har sin dotters mobil nummer för att hon inte vill ge det eller kommer ha sin dotters adress för att hon undviker dig. Ja du kan ju gå och ljuga för alla som du ALLTID gör! HUr underbar du är! För jag vet att du inte är det!!
Som de gånger du försökte framställa mamma som den "onda" när jag avr yngre! FAN TA DIG! Mamma har ALLTID funnits där och hon är den som ALLTID finns där och kommer ALDRIG vika som DU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0