Hopplöst fall?

Jag är fortfarande AS LEDSEN pga att jag VERKLIGEN insett att jag ahr en pappa som är fullkomligt inkometent när det gäller pappa rollen. JA jag vet! Jag ahr vetat det länge men när man får det svart på vitt hela tidne blir det jobbigt. För jag har ändå alltid hoppas och önskat att han ska bli normal! Vara en riktig pappa. Fast det slår ju aldrig in.
Och vad är det med dig Sara?! Att jag klankar ner på dig? Vi har det här jävla bråket varenda jävla år vid den här tiden. Det roliga med det hela är att DU alltid ska få in ngt med hur smal du är och framstå mig som din tjocka fula kompis. Ja jag är irriterad på dig, jag är irriterad på att du suckar varje gång det ringer, att du typ tycker det är jobbigt när Viktoria ringer och jag vet att du gör likadant med mig. Säker alla andra med. DU skulle inte vilja att VI gjorde så mot dig, men när det är du så är allt ok?
När jag säger vad JAG tycker om DIG så klankar jag ner dig och försöker få dig att må dåligt? Ja det är säkert därför jag umgås med en människa som jag vet bara tar och tar och aldrig ger tillbaka? För att klanka ner på dig?! TROLIGT!
Så här är det: Mycket du gör stör jag mig på så pass mycket att jag börjar tro att det här funkar inte längre. jag tror inte att du och jag kan vara vänner längre för du klarar inte av att höra det "dåliga". Du vill bara höra hur snygg du är och hur bra vänd u är. Just nu tycker jag inte att du är en sån bra vän. Fast jag har svårt att släppa taget då jag minns hur du var förut. Du har alltid varit egoistisk men då brydde du dig. Nu visar du öppet att du inte bryr dig om något annat än bara dig själv. Ja inte riktigt kanske men något åt det hållet iaf.
När DU är arg på något ska HELA världen gulla med dig, men om någon är sur på dig så skiter du fullständigt i den människan.
Så seriöst, är det verkligen lämpligt att du och jag ska vara vänner? Jag bara undrar.
Just nu vill jag ha tillbaka mina 850 kr som du lånade av mig när du skulle köpa ditt löshår.

Det här är inga hat brev bara min käsnlor hur jag ser på situationen.

Tack mamma för idag! Jag älskar dig mest på hela jorden!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Gumman, jag fårstår vilken panikångest du måste ha. Man vill alltid att ens egen familj skall uppfylla idealen, och vara en underbar familj. Men det är inte alltid så, hata honom inte för innerst inne älskar du honom, du bara avskyr hans konstanta handlingar, riight?



PUSSS GUMS, VAR STARK

2008-07-08 @ 15:35:52
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0