Hur har det gått till?!

oh herre jävlar! vad gör jag för något?! :S Min mobil räkning denna månad var på 583 kr, vilket här helt jävla absurt.. Vart har jag ringt egentligen? :S Och vem fan ahr jag ringt som inte har comviq? :S Förutom mamma? :S Helt sjukt alltihopa.. 583 kr lixom!!
Lena har sänkt min hyra med 400 kr! Så nu är den på 3500 istället för 3900 så det är ju asbra :D
Idag måste jag packa ner det sista i min resväska, då jag åker till Emelie i morgon och sover där sedan skjussar hennes familj oss till flygplatsen :) Yess! VI ÅKER PÅ LÖRDAG! :D:D
Mina utslag har blivit lite bättre :) Vilket är skönt. Hoppas att de blir bättre när jag är utomlands :) Då sol och bada i saltvatten är rätt uppiggande för kroppen :)

Kommentarer
Postat av: alec

vart ska du åka?

Härligt med saltvatten och sol iaf

2008-07-19 @ 18:38:05
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0