Ibland far man sig allt ett gott skratt!

Hahahaha, jag maste ju bara beratta. sa sitter man har pa internet cafet och har lite trakigt da mamma inte mejlar med tanke pa att hon har semester, Erik ar inte inne och de andra som ar inne ar inte sa underhallande ( inne pa msn assa). Sa jag loggade in pa Emelies blogg. Dar fick jag mig ett gott skratt! Hon blandar verkligen in sin skona humor i vara semester dagar. Inte som jag, bara berattar rakt av, nej nej inte hon. Sa kika garna in den for mer information om varan semester :) yemeliey.blogg.se
Hahaha maste bara beratta nagot som hande for nagon dag sedan. Jag och emelie sitter vid matbordet, vet inte om vi at eller spelade kort ( har spelat sa mycket vand tia att jag kan det i somnen ) sa hor vi en hund skalla sa in i bomben. Emelie blir efter ett tag lite smatt irriterad och borjar skalla med hunden, det roliga ar att hon fick nagon konstig bejbi rost och det lat bara sa underbart roligt haha. Tror du hunden slutade? nej nej, den forsatte och likadant gjode Emelie, hon sa att hon visade hunden karlek. Vet inte om jag kan kalla det for karlek men roligt var det. Dar sitter vi i varat hotell rum ( ja, det ar val egentligen en lagenhet, men det ar lika stort som ett hotellrum, haha) sa sitter Emelie och skaller som en annan hund! hahahahaha. Roligt var det. Borde ha filmat det, men det skulle anda inte blivit lika roligt eftersom man inte skulle ha hort hunden i bakgrunden :P haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0