Ikea i morgon :)

I morgon är det Ikea som gäller :)
Ska kolla på ett köksbord,ett sofföverdrag och sedan var det något emr som jag helt har glömt bort :P hahaha
Jo ett soffbord var det!
Hoppas jag hittar allt detta :)
Sedan är det bara dammsugare,golvmopp,knivar och lite sånt där jag behöver :)

Hoppas,hoppas,hoppas att jag får lägenheten:D! Jag vill SÅÅ gärna ha den!!
Vet inte vad jag gör annars!

Är fortfarande riktigt arg,leden och besviken på min pappa. Minns när jag var yngre då rök vi ofta ihop och det slutade oftast med att jag slog honom. Är inte så aggresiv som jag var förr. Nu blir jag emr känslosam. Det var tack vare honom jag var så arg hela tiden, som att jag var tvungen att spela en roll för att inte braka ihop. Han är min pappa och vet INGENTING om mig. Han vet inte att jag är nötallergiker,han vet inte att jag är allergisk mot pollen eller att jag var utomlands själv första gången när jag var 17. Det berättade jag för honom för 6 månader sedan. DET ÄR PINSAMT! han vet ingenting!! Han vet inte vad mina vänner heter utom typ 2! Han vet inte vad min favoriträtt är eller andra saker som man SKA veta om sitt barn! Därför kommer jag från och emd hålla den där mannen borta ifrån mig. Ser jag honom kommer jag gå därifrån,ringer han hem till oss kommer jag lägga på. Han kommer inte få reda på min adress eller någonting. För det enda han bryr sig om är sig själv!

Fast jag ska inte misströsta, jag har en mamma som ALLTID funnits för mig, under ALLA år jag blev mobbad, när jag bara velat försvinna och när jag har varit som gladast! Det är henne jag ser på alla mina barn bilder.. har kanske 4 bilder på honom med mig med. Det handlar inte om att han tog fotot utan att ha ALDRIG brydde sig om NÅGOT annat än han själv! Så jag tackar mamma för att hon är så underbar för jag älskar henne mest i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0