Ikea idag :)

Har verkligen inte sovit ordentligt inatt mräker jag, för har varit väldigt trött på jobbet idag. Som tur var jobbade jag bara 5,5 timme :) Så det var rätt skönt.
Om någon timme ska mina kusiners mamma,jag och min mamma åka till Ikea, för att köpa matbord och lite sånt där man behöver ha bil med. Fast vet inte om det är så bra. För jag vet ju inte om jag får lägenheten 100% säkert. Fast jag hoppas ju på det :) För det är verkligen en fin lägenhet i ett väldigt bar område :) Nära till skolan och centrum ;D
Ska träffa Sara efter helgen så att jag får mina pengar med, och hon sina solglasögon hon glömt här, då jag kommer flytta från sthlm så lär hon nog aldrig få tillbaka dom annars.
Jag tror ärligt talat att min och Saras vänskap ska ta slut här. Det är ingen bra vänskap vi har. Jag vet inte om jag respekterar henne längre än om jag ens tycker om henne. Jag har faktiskt ingenaning fast det blir bara värre och värre. Då är det likabra att lämna det gamla och gå frammåt.
igår så avr jag ju jätte ledsen på grund av hur mitt hår ser ut. Fast Erik tyckte jag var jätte snygg i det :) Fast ärligt talat så känns de tinte bra att höra det, när man känner sig SÅÅÅ ful. Ok, det är skönt att evta att man inte är så äckligt ful som man själv tycker. Fast ändå..

Berättar mer sen om avd jag hittar på Ikea. ÄLSKAR att handla där haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0