Jag blir ju bara lycklig av att se dig logga in på msn

Åh jag är så lycklig att du kommit hem! Det är helt sjukt hur glad du gör mig, du skriver en mening coh jag sitter och flinar som ett fån hela kvällen. Har verkligen saknat alla dessa pratstunder med dig =)
Tjaffsade med Sara idag, vi två har tydligen problem med varandra men det är inte speciellt ovanligt, hon tycker att jag trycker ner henne vilket jag KNAPPAST tycker! Jag har en hel del att säga den damen men har varken lust eller ork med det nu, flytten och resan står längst fram just nu. Så det slutade med att jag la på luren eftersom jag inte orkar diskutera med henne då jag vet att vi ändå aldrig kommer fram till något.
Kanske dags att sluta vara vänner för gott? För varenda jävla år så har vi den här diskutionen att hon tycker jag försöker trycka ner henne. Börja tröttna rätt rejält nu.
Har jobbat den här helgen, jobbar även i morgon med sen åker jag till Kristianstad. Pappa säger att han ska följa med men pga av min uppväxt så kan jag inte lita på honom så hoppas att han följer emd då jag erkligen inte vill åka enr själv och ingen har semester den här veckan så att den kan följa med.  Eller så har de inga pengar.
Måste även ringa Tobbe och Lena, två personer som hyr ut sina lägenheter där nere, så tänkte ta och ringa dom snart och prata om när jag ska åka ner och liknande =)
Emelie ska ringa mig idag kl 18 när hon slutar så att hon kan skriva ut biljetten :)
Om 13 dagar åker jag och Emelie :D:D Vi längtar så himla mycket båda två, hoppas vi inte börjar bråka där nere :)
Skriver nog lite mer senare ikväll :) För just nu har jag fått ur mig de mesta av mina känslor :) haha

Mamma jag ÄLSKAR dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0