Kärlek ?

Jag har verkligen kommit på mig själv!
När jag rä i det där stadiet då man flirtar som mest med någo, då blir jag intresserad, emn om människan åker bort i typ bara några dagar eller man flirtar alldeles för länge tappar jag intresset. Så jag undrar om det är att jag vill att allt ska hända på en gång, eller om det är att jag bara vill ha det jag inte kan få?
Hur som helst verkar det inte bli någon kärlek för mig än så länge :/ haha. fast inte dör jag för det :P
Ska jag sklaffa pojkvän vill jag ha det i sthlm. Så vi får väl se. Finns en person jag ahr ett gott öga för just nu. Fast lär väl tappa intresset snart jag med.
Slog mig nyss att det kanske är dags att slå Mohammed en pling. Stackarn har varit sjuk och vi ahr knappt pratat något, eller rättare sagt har vi knappt pratat något sen han åker till iran och kom hem därifrån. Jag saknar de glada pojken som hade så mycket energi att det blev över. Nu kanske detta låter som ett kärleks meddelande, fast det är det inte. Var väl lite intresserad förut, fast det var väl för att jag inte kunde få honom. Vet faktiskt inte.
En sak vet jag iaf, ska inte skaffa något kontrollfreak eller någons om utnyttjar mig. Är alldeles för snäll när det gäller vissa saker. Nu menar jag inte sex eller något sådant! nej nej, uatn andra saker. Typ att jag förlåter saker som INTE ska förlåtas. Att jag bjuder för mycket på mig själv. Vill någon gång känna mig uppskattad för den jag är och bli behandlad på det sättet jag bör bli behandlad på. Fast nu förtiden utnyttjar ju alla människor en snäll själ. Fast missförstå inet. Nog kan jag vara riktigt elak även jag. Fats det ska mycket till för att jag ska bli elak bara sådär. Iaf när det gäller folk jag bryr mig om, annars kan jag nog uppfattas som dryg och jobbig.

Dessa jävla utslag går mig på NERVERNA! FÖRSVINN!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Åååh vad roligt!! Själv är jag sämst på att baka. Brukar glömma bort tiden. Men det vore snällt om du kunde ge några lätta recept, men som ser lite roligare ut än kladdkaka. Min fästman kommer näligen hem om en vecka, så jag skulle vilja överraska honom tihi



PUSS & KRAM

2008-07-11 @ 21:23:41
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0