Kroater och halvnakna kroppar

man borjar ju undra vad det ar med mannen och de sma badbyxorna.. Nastan varenda an over 30 har de minsta badbyxornaman kan hitta. Inte ar det snyggt for 5 ore. Sedan sa gar alla tjejer har nere i det minsta man kan hitta, stringbikini och pa kvallara ar det uringat och kort kort. Sa man borjar ju undra. Nagot jag och Emelie har markt ar att det ar valdigt manga har som har brytit armen eller benen. Sa vad ar det killarna gor pa kvallarna egentligen?
Folket har verkar ha gatt och blivit galna haha.
Fran en galenskap till en annan, igar var vi och drack med norrmennen igen. Kjetil ( uttalas schetil, eller som emelie uttrycker sig sket-til tycker hon det later som, men men ) han blev sa himla full att det blev jobbigt sa nar vi skulle ga hem da tankte han folja med oss hem! Men sa fort han vande ryggen at oss far att gora nagot sa sprang vi dar ifran, sedan nar jag och Emelie liggeri sange saringer tore och fragar om han farsova pa varan badmadrass!Vilket han sa klart INTE fick! varat rum ar som e tandstickask jemfort med deras, och det ar derasproblem om de dricker sig sa fulla. Det hela slutade med att Kore blev sur pa tore sa han gick och hade nycklarna med sig och Kjetil fick sova pa deras balkon! hahahaha. Sa kan det ga om man dricker for mycket, sa helt enkelt, kan man inte dricka mattligt far der faktiskt vara i mina ogon!
Idag har vi sovit till 10.20 vilket vi annars inte brukar gora utan vi brukar ga upp runt halv nio for att ga till stranden runt halv tio. Men idag skippade vi det och sov ratt lange, sedan gick vi till apollo for att ringa efter e doktor da jag fatt en halsinfektion och ville kolla mitt blodtryck. Sa vi fick hembesok av e lakare och jag fick lite antibiotika och lite annat jox. Han kolladeaven mitt blodtryck som nu ar pa det normala 70/110 :) innan var det ju 40/90, sa nu ar det bra igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0