Nej nu vill jag har sooooool och inge blast!

Nej nu far det faktiskt vara nog! Jag blir tokig! Har blaser det ratt ordentligt, sa har inte kunnat ligga och steka pa stranden i dag heller :( Hoppas pa battre vader i morgon. Fast kanns ju ratt lagom irriterande att hemma i Sverige verkar de ha battre vader an har :/ Lagom roligt lixom!
Mina utslag verkar bli battre. Har ist fatt 3 myggbatt pa samma fot! det ar inte sa lagom roligt det heller! Mitrt blodtryck ar nu pa det normala och Emelies urinvagsinfektion verkar vara borta nu :) SKONT!
I mrogon ar det shopping i SPLIT som galler! Hoppas pa att hitta lite fina skor,klader och nagot till mamsen som ar hemma i Sverigeoch jobbar, sedan nar hon komemr hem sa fixar hon lite emd min flytt! Jag har verkligen VARLDENS BASTA MAMMA! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0