Nu ar vi i kroatien, jag och Ems

Sa nu ar man i Kroatien - Makarska riviera. Har varit har sedan lordags natt.
Lordagen borjade ratt bra allt flot pa, tills vi skulle ga pa flyg planet, planet blev en timme forsent, vilket resulterade i att vi inte akte fran flygplatsen i split foren kl 23 pa natten. Sa vi var framme vid hotellet halv ett ungefar. Sa vi gick och la oss pa en gang. Emelie har fatt urinvagsinfektion sa hon kan inte bada, hon fick tabletter i Sverige men det har bara blivit varre, sa vi fick kalla efter en lakare, assa forst gick vi till apollo centret dar de ringde en lakare sa kom han hem till oss. Lakarbesoket kostar 600 kuna vilket motbesvarar 780 svenska kronor. Jag passade pa att fraga varfor jag var sa vek hela tiden och mar illa titt som tatt. Han kollade mitt blodtryck. Jag har 40/90 vilket tydligen ar alldeles for lagt. Sa jag maste ata nagot nastan hela tiden. Fast det klagar ju inte jag pa. haha. Vadret nar vi kom ner var 28 grader pa kvallen. Nu har jag ingen aning hur varmt det ar men over 30 grader iaf. Manga har nere tar oss for kroater da vi har ratt morkt har bada tva. Igar traffade vi pa tva bosnier somegentligen bor i sverige - linkoping.Sa vi satt och pratade med dom typ hela kvallen haha. Killen var ratt sot, de var syskon en tjej och en kille. De var super trevliga.
Jag har hittat ett par jatte fina skor har nere, de har asgrym design, sanna skor man inte anvander utan bara hanger upp pa vaggen. haha. Fast de kostar 999 kuna, orkar inte rakna ut vad det ar i svenska kronor.
Har skickat ivag ett meddelande till Erik med. Saknar honom! Sa typiskt att vi traffades sa nyligen, fast han har verkligen fatt en betydelse for mig kan man ju lugnt saga.
Eftersom jag ahr lagt blodtryck har jag knappt kunna solat, bara 2-3 timmar per dag. sjukt irriterande!
Har skrivit mejl till mamma nu med :) Saknar mig gulliga lilla mamsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0