pinsamt

PINSAMT! Jag har ju skrivit VALDIGT oppet om vad jag tycker och tanker om Erik. Sa idag sa sa han att han typ foljer min blogg. Sa man skamms ju lite. men med tanke pa att jag har skrivit vad jag tycker och tanker och han har inte reagerat pa det verkar det som, sa jag antar att jag helt enkelt far forsoka glomma honom. Han sa att vi skulle ses 3 augusti, jag fragade om vi kunde ses da. Da sa han att det kunde vi. Sa jag fattar nada. Far val se vad som hander nar jag komemr hem. Men verkar mest som att han vill vara min van. Men vad kan jag begara? jag ska flytta 63 mil ifran sthlm. MEN ANDA! jag vill ju.. Men som sagt far val se vad tiden sager...
Idag har Emelie atit acklig mat, enligt henne sag det ut som kattmat och smakade darefter. Jag at snitzel, vilket jag tycker ar gott :)
Aven Emelie har kommit in i bloggvarlden och bestamt sig for att oppna en blogg :)
Det marks ju att vi inte har sa mycket att gora kan man lugnt saga. Har varit inne pa det har internet kafet tva ganger idag. Eftersom det duggar och blaser ratt rejalt. Sa finns det inte sa mycket att gora forutom att ata och sova typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0