Så bar det av till sickla :)

Så nu ska jag och mamsen åka och till onoff i Sickla för att lämna tillbaka min telefon. Har haft den lite mer än en månad så slutar den att fungera, sånt där är så himla störande.
Måste sluta svära med. Det låter inte alls vackert, fast tyvärr är det någon dålig ovana jag tyävrr har :(
mamma ska köpa en nya dammsugare, hon kom hem nu i veckan och hade köpt en dammsugare, men hon tyckte att den var för liten och plastig så hon gav den till mig då jag ska flytta snart :) Vilket jag tycker var väldigt snällt av henne :D
Så nu äör det typ bara en golvmopp och en hink som saknas i mitt nya hushåll. Måste köpa en micro sen också, lite längre fram :)
I morgon ska mamma åka ut till Boda för att hämta några köksstolar som min mosters vän skänker bort då de har köpt nya. Hoppas att de inte är allt för färliga. De är iaf i furu. Så det är ju bra det. Helst vill jag har svarta stolar och svart bord då hela lägenheten är vit. Tycker det blir lite för tråkigt om man BARA har naturfärger i en lägenhet ;P
Nej nu ska jag ner och äta en macka och dricka lite juice innan jag och mamma ska åka :)
Måste kolla bussarna hur de går med :)

det verkar som att precis alla åker utomlands nu :P En tjej i min gamla klass rån gymnasiet åkte till Grekland idag, imorgon åker en annan gammal klass kompis till Rhodos. Så det är verkligen månag som åker, jag och Emelie åker ju nästa lördag. Sen är det massor av mina killkompisar som åker lite varstans nu också ;P haha.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Bussarna funkar superbra i Nacka, men inte i övriga Sthlm.Pinnacotta vore skit kul att baka, om dom blir lika goda som i affären.



MUMS!! Har du ngt bra recept på såna? PUSSS

2008-07-12 @ 14:15:03
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Sessan

Absolut pumpkin!! Tack så jätte mycket!! Alltid kul med generösa människor som är trevliga!! <3

Nej jag har dessvärre aldrig smakat deras pannacotta, fast jag gillar deras cafe, särskilt på vintrarna respektive helger.



[email protected]

2008-07-12 @ 14:25:54
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0