Så galet trött.

TRÖTT!
hjälp vad trött jag är, fötterna dunkade som fan idag, fast jag är van att stå så mkt som jag gör. Har öppnat två dagar i rad nu. Eller inte öppnat butiken utan bara kört i gång allt i bageriet, har ju arbetat själv nu i två dagar. Så idag så fick jag igång larmet! tredje gången nu! Hatar det där larmet.
Var i barkarby igår med moster och mamma. Jag köpte en ny väska den är så fin! fast den är lite för stor för att bara ha sådär men perfekt att ha som handbagage när jag åker till Kroatien :D
Funderar på hur jag ska klippa och färga mitt hår, vill göra något roligt, är så sjukt trött på mitt långa hår. JAG VET många skulle vilja ha mitt hår, många säger det. Jag måste ändå klippa typ 15 cm då kan jag lika gärna klippa ngn snygg kort frilla ;)
Men vill inte se ut som en nörd! Har ju glasögon och om jag klipper i ngn konstig frilla kommer jag se ut som den största tönten! Vilket jag inte vill haha.
Funderar även på att färga mitt hår ljusbrunt.
Men får väl se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0